Szacunek do energii
szacunek dla klimatu
Zrównoważony rozwój to największe wyzwanie naszych czasów.
Jak bardzo jesteś konkurencyjny?
Coraz częściej organizacje i przedsiębiorstwa zwracają uwagę na to, jaki ślad węglowy pozostawiają ich produkty i świadczone usługi. Dzięki temu wzrasta nie tylko świadomość odnośnie emisji, ale także kosztów finansowych.
Zauważ, że kontrola nad wytwarzanym śladem węglowym może mieć ogromne znaczenie dla Twojego biznesu.
Wraz ze szczegółowymi obliczeniami otrzymasz wskazówki, które pomogą Ci ograniczyć emisję gazów cieplarnianych. Osiągnięcie neutralności klimatycznej to aktualnie priorytet wielu przedsiębiorstw - co nie tylko zwiększa ich atrakcyjność w oczach Klientów, ale także pozwala wprowadzić innowacyjne rozwiązania.
Obliczanie śladu węglowego
Czy wiesz, jaki jest Twój ślad węglowy na tle konkurencji? Pomożemy Ci go obliczyć, a następnie wskażemy, w jaki sposób możesz go zmniejszyć.
Finansowanie dekarbonizacji
Jest wiele źródeł, które pomogą w sfinansowaniu transformacji energetycznej w Twojej firmie. Wiemy jak odpowiednio je dobrać.
Ujawnianie emisji
Jeśli chcesz dołączyć do grona transparentnych firm, powinieneś zacząć publikować dane dotyczące emisji gazów cieplarnianych.
Wysoki standard ujawniania danych o emisjach
Ellipsis Energy pozyskała status akredytowanego dostawcy usług CDP (Carbon Disclosure Project) w zakresie Carbon Reduction.
Status akredytowanego dostawcy usług CDP dla Ellipsis Energy to nasz kolejny krok w dostarczaniu naszym Klientom najlepszych praktyk i standardów po uzyskanym w zeszłym roku Godle Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska".
CDP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i uznanych na świecie organizacji, zarządzająca globalnym systemem ujawniania informacji dla inwestorów, firm, miast i regionów w celu zarządzania ich wpływem na środowisko.
Jeżeli identyfikujesz któreś z następujących wyzwań:
-
Wewnętrzna potrzeba lub świadomość o bezpośrednim powiązaniu poziomu emisji z kosztami działalności
-
Wymagania prawne w zakresie raportowania
-
Wymagania Twoich dostawców lub odbiorców towarów i usług
to niezależnie od Twojej motywacji, strategiczne decyzje dotyczące rozwoju biznesu, które najlepiej podejmować na podstawie wiarygodnych i skwantyfikowanych danych.